paranoia is in bloom

Godkväll! Har just kikat klart på Number 23, jäkla äckligt alltså. Han blir besatt av nummret 23, ser det överallt etc. Jag blir så nyfiken när jag ser sånt så jag vill ta reda på mer kring den där jäkla "leken" som de snackade om. Ungefär som när jag hör om nya konspirationsteorier. Jag blir så galet nyfiken så jag måste bara ta reda på mer! Haha, dumt av mig att kolla på sånna filmer. Nu kommer jag vara tvungen att kolla upp 23. <: Haha, jag vet, jag vet. Lite lagomt löjligt och paranoid sådär :D Well, that's me.

Nej, jag ska gå och lägga mig. Ska vara på sjukhuset kvart över åtta imorron, och då ska jag vaccinera mig mot TBC. >: Jag är jätterädd för sprutor! ..Förutom när jag själv ska ta vill säga, det var kul det bara :D Cya tomorow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0