reveal your true self and conform

Godmorgon! Gud vilken kass uppdatering det varit den här veckan, men nu ska jag skärpa mig, i promise! Är ledig idag och fram tills.. torsdag tror jag? Så nu blir det väl lite mer normalt igen (:

Igår åkte jag till hudik direkt efter skolan, träffade Mia. Det var jättetrevligt, saknar att inte träffa henne varje dag. >: Hihi, och det var så himla gulligt; hon hade köpt en chokladkalender åt mig! :'D Men inte vilken som hellst heller, utan en Hello Kitty :D


Nu ska jag kika på tv en stund innan jag äter en goood frukost och kokar kaffe. Kommer snart Days of our Lives ;D Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vad söt den är! Du är ett litet barn-:)

Ha en skön dag!

2010-11-19 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0