sorry seems to be the hardest word

Hallå allihopa! Min gårdagskväll slutade i Hudik på Brandgaraget, glömde skriva det innan jag åkte >: Det var jättetrevligt, precis som vanligt, men vägen hem var INTE trevlig. Snökaos till tusen, och jag med min supersyn såg inte vart vägen började eller slutade alls. Allt var bara vitt. Jag blundade hela vägen så jag slapp se xD Höhö. Men idag när jag skulle kliva upp vid sex imorse, har nämligen egentligen föreläsning nu, så orkade jag verkligen inte. Så jag bestämde mig för att skita i det, kliva upp när jag kände för det och ta lite god tid på mig innan jag drar mig ner till skolan. Kommer inte bli klar med rapporten idag, jävla skit att jag hade så ont imagen i måndags. För en dag till sen borde jag vara klar. Så nu ska jag börja med att äta och dricka kaffe, kolla lite på tv och så innan jag gör mig klar att gå ner på skolan. Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0