the only promise i can make you, is that my promise is a lie

Godmorgon! Det var faktiskt riktigt jobbigt att kliva upp i morse, tog en timme innan jag orkade kliva upp (x Men nu är jag upp och har duschat, håller på och äter frukost. Sen måste jag skynda mig att sminka mig och klä på mig, tänkte vara på skolan runt tio. Så det får gå snabbt! Höhö. Men det blir bra att komma hemifrån och plugga, för det blir fel miljö att vara hemma och plugga. Tycker jag, jag vill till en skär pluggmiljö och sen när jag behöver koppla av och vila etc, då kommer jag hem. Så vill jag ha det! Ska försöka skriva klart kladden idag, eller max imorron, så kan jag skriva in det på datorn imorron på skolan. Blir bra det! (:

Men ni får ha en bra dag så länge då! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0