the worlds forgotten, the words forbidden

Hallå! Är så sjukt glad just nu, jag blev nämligen GODKÄND på rapporten! :D Känner mig så sjukt bra, hurra! Var verkligen osäker, för lärarna skickade meddelande till alla igår och sa att det var väldigt många som fick komplettera, men inte jag! Däremot tror jag att det var på gränsen, men likaväl ett E! (Betygsskalan går från A-E vilket är godkänt, sen är Fx komplettering har jag för mig, och F helt inte godkänt.) Så nu kan jag släppa den här kursen och gå in på Medicinsk Vetenskap på måndag helt fokuserad. Niice! Dock börjar jag bli lite orolig att jag inte får mina böcker idag, men men. Sist jag beställde fick jag dem typ tre på en eftermiddag, så det finns fortfarande lite hopp. ^^

Plus att jag är överlycklig för att vi kanske har lyckats övertala MittHem att ge oss en grind eller nåt till uteplatsen; vem som hellst kan ju springa fram och tillbaka där, vilket det är många som gör. Vi har ju även blivit av med utemöbler och ljuslyktor. Sen har det varit folk på kvällen som ställer sig mot fönstrena och tittar in. Skitäckligt! Kan visa hur det ser ut sen, så ni fattar.. Men hoppas verkligen att vi får upp något form av skydd i alla fall!

True Blood nästa!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

GRATTIS! Du kan det dér! Super-Godt!

Puss o kram

2010-11-05 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0