there was this boy who, tore my heart in two

Hejhej! ..Jag som är så himla efter i allt "skvaller" eftersom att jag vägrar läsa aftonbladet och expressen, har just hört att Christina Aguilera har skilt sig. >: Buuh! Christina har varit min idol/ förebild sen jag var typ 12, hon har alltid inspirerat mig till att tro på migsjälv, stå upp för migsjälv, våga lite på migsjälv och så vidare. Och när hon träffade Jordan blev jag överlycklig, kände verkligen att hon förtjänade att ha det så bra som de hade det. Och nu har de skilt sig. SUG!

Hur som så lever jag än, händer inget som är särskilt intressant här mer än att vi fortfarande bara degar och spelar Xbox. :P Blir nog middag snart och en lång dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0