there's a crack in my soul, you thought it was a smile

Godkväll! Snaaart klar med boken, den är faktiskt jättebra! Intervjuer med människor som varit djupt i psykoser och hallucinationer, och de får berätta vad de tycker har hjälpt dem att bli bättre. Jätteintressant! Hoppas mina andra böcker kommer snart så jag kan börja med dem också. ^-^

Jag ska kika på Top Model nu klockan åtta, de ska vara vampyrer :D Wii, kul! Jag önskar att jag hade en sådan studio som de fotograferar i.. och lite nya prylar att fota med skulle också funka.. och så bra rekvisita och ett helt team att jobba med :D Haha, whatever. Ljus är tända och myskläder är på, kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0