there's a possibility all that a had was all i'm gonna get

Godmorgon! Lördag idag, mina föräldrar kommer upp senare idag. Ska bli kul! Vi ska åka till Birsta en sväng också. Jag håller på och kollar på Gilmore Girls, bäst alltså :D Ska göra lite kaffe också. Det behövs!

Tänkte visa hur det ser ut med våran uteplats.. Kom en gubbe från MittHem igår med som kollade, och lustigt nog stod han på uteplatsen och kollade in för att se. Var inte lika roligt, eftersom att jag inte visste det förräns jag skulle gå på toan, och toan är på väggen mitt emot fönstrena... xD


Så ser det ut om man står bredvid toan och vid matplatsen



Och så här öppet för allmänheten är första halvan av uteplatsen



Och alla går här när dom ska till sophuset, till parkeringen, ut från området, och alla barn springer runt och leker här. Hoppas verkligen på ett litet staket eller något. Behöver inte vara jättemycket, men bara för att visa att här bor jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0