things aren't the way they were before

Hallå! Nu har mammsen och pappsen just åkt hem igen, mycket trevligt var det att se dem igen! Mysas med kaffe och danska "äppelskivor", det har egentligen ingenting att göra med äpplen, det mest bara ser ut som äpplen för att de är runda. Jättegott är det!! Har inte ätit det sen jag flyttade från skåne, för tio år sedan. Vi åt alltid det på advent, det gör man i Danmark, så det var lite nostaligskt det där! :D Suupergott är det, och så äter man dem varma med sylt och socker :D Muums! Jag ska snart sätta mig och plugga lite, men jag tror nästan att jag ska skippa föreläsningarna i morron, inte för att jag vill skippa dem, men jag känner mig inte särskilt kry faktiskt. Hur som hellst, så ska jag snart sätta mig och plugga lite (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0