treat life with life

Hejhej! Hemma igen, blev Birsta till och med istället för stan. Hittade allt jag ville ha, plus att det följde med lite grejjer från Lagerhaus och så också :D Inte helt fel! Jag tänker dock inte helt skriva vad jag ska göra, bara utifall hon faktiskt läser min blogg, men det jag ska göra är att jag ska ge liv åt någon som inte ser det goda i livet själv. Jag hoppas att det blir så bra som jag tänkt mig, ska bli ett kul projekt i alla fall! Måste äta lite nu, innan jag ska sätta igång och hitta texter och sånt. Ska fota och skriva ut lite bilder också, fast jag vill inte bli klar på en gång.. eftersom det ska bli en julklapp (: Men kul ska det bli! :D



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det där blir riktigt bra. Och uppskattad! Jag säger ingenting-:) men du är mycket kreativ-:)

2010-11-01 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0