what a beautiful day, but i'm losing my faith

Hallå! Vilket kaos det har varit alltså, shit! Igår kväll/ natt så fastnade lilla Neija med tassen i dörren och började skrika som en galning. Vred sig helt ofantligt för att försöka få bort den, men det gjorde det bara värre så då skrek hon ännu mer, jag trodde hon höll på att dö! Och så skulle Fredrik rädda henne, men det fattade inte hon så då bet hon hål på Fredriks hand. Vi lyckades få ut henne tillslut, och hon haltade hela kvällen och hade jätteont. Blev jättesvullen. Nu när jag är hemma från sjukhuset igen så vill jag åka in med henne, för jag tycker fortfarande att hon ser lite halt ut, men hon springer runt och verkar inte ha ont.. Jag kanske bara är paranoid. Men min lilltjej, jag blev jätterädd >':

Sen så sov jag ju självklart över med en och en halv timme imorse, och idag har vi haft kursintroduktion på sjukhuset. Plus test för att se om jag måste vaccinera mig mot TBC. Palla att jag inte ens hann äta frukost, jag hann bara kliva upp, koka kaffe, klä på mig, dra på mascara och sen åka. Fick skjuts till busstaionen av Fredrik, så skulle jag åka buss med tjejerna till sjukhuset; då tar de fan inte emot kontanter på bussen och inte visa electron. Gaaah! Tack och lov fick jag låna Emmelies busskort. Och sen, skulle vi ha metodövningar på eftermiddagen, men det blev inställt.

Men nu är jag hemma igen, och jag har fått mina böcker. Kuuuul. Jo, det är ju kul, men jag är så orolig för Neija... >:



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Stackars lilla Neija, och stackars Frederik. Jag hoppas inte det är nått allvarligt med hennes tass, eller med hans hand för den delen. Tycker du ska åka till veterinären med henne. Hon kan ju faktisk ha brutit något i foten.



2010-11-08 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0