you never made me feel like i was the only one

Hejhej! Äääntligen hemma igen! Sjuukt lång och intensiv dag (men kul har vi haft det!) med först en fyra timmar lång föreläsning om hjärnans uppbyggnad och nervceller och så vidare. JAG FATTADE INGENTING! Jag slutade lyssna efter första timmen, för jag fattade verkligen ingenting. Okej, visst, jag fattar att vissa rubbningar av hjärnsubstanser kan ge utslag i form av psykiska störningar, och visst fattar jag att om man får ett slag i tinningen kan det påverka hjärnan, men jag fattar mig inte på vad en Axon är? Eller vad en Aktionpotential är? Hallå? Fyra timmar av sådanna uttryck. Shit alltså. Men, en timmes rast och otroligt mycket skratt, sen var det dax för psykopati. Kuul! :D Det var riktigt intressant och hon som hade föreläsningen var jätteduktig, fick nästan en känsla av att jag var tillbaka på GHG. Riktigt engagerad och har gjort en egen stor forskning kring ämnet. Det var sjukt intressant! Och det värsta är att en kille jag jobbade med i somras når upp till många delpunkter man ska ha för diagnosen.. Haha, kul :D

Men nu är jag så sjuukt hungrig så jag ska ta och hjälpa till med middagen. Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0