you've poisened my life, now i take this knife and i cut you out

Godmorgon! Har sovit jättelite inatt, kunde verkligen inte somna och när jag väl somnade så har jag vaknat jättemycket istället. Det suuger! Menmen, nu är jag ju vaken så det är väl bara att bita ihop (x Ska vara på skolan 8:15, då har vi handledning i rapportskrivningen. Efter det ska jag skriva klart kladden helt, blev aldrig helt klar igår innan jag gav mig. Och förhoppningsvis kan börja skriva in på datorn idag med, så imorron kan jag göra sista! Perfekt! OCH VEEET NI DÅÅÅ? :D IDAG HAR VI FÅTT PENGAR! :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Lille stakkel. Håber du klarer dig igennem dagen alligevel.

Tiger väkkede mig kl. 3 og fór rundt og larmede: STÅ SÅ OP MOR!!! JEG VIL HAVE MAD!!!!

Så for at få lidt fred, så stod jeg da op og lavede mad til drengen. Suk! Og nu har jeg ondt i öret. Endnu mere suk.

Ha en herlig dag!

PoK

2010-11-25 @ 08:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0