can you feel the pressure, it's getting closer now

Hallå! Hihi, powernapsen är tillbaka :D Det är verkligen så skönt med en liten "stund på ögat" som min far brukar säga. Får så mycket ny energi, och sen äta middag efter det är superb. Allt i ett :D Hehe. Nu sitter jag och snackar med bästis! :D (Jocke the man!) Känns så sjukt att inte träffas varje dag längre >: Men jag ska åka ner till Gävle och hälsa på honom så snart som möjligt, blir awesome :D Haha, då är det upp till bevis om Gevalia är godare nere i Gävle eller inte, "om vattnet är annorlunda" ;D

Ska ta och lägga mig i sängen om en stund och lääääsa i filosofiboken. Så jag blir klar någon gång! Funderar på att läsa vissa delar bara, och inte hela boken nu utan begränsa mig till det som faktiskt hör till kursen.. I think so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0