i'm fully alive, more than most ready to smile

Jag lever, jag lovar! Igår var jag bara så sjukt trött så jag klev upp halv tolv, gjorde mig iordning och åkte till Hudik på Brandgaraget. Det är så mycket trevligare där nu för tiden, än det var förut.. Tog med mig lite plugg, så lite fick jag gjort. Idag är jag ledig, sov till tjugo i elva. Fattar inte hur jag kan vara så trött (x Haha. Nu äter jag frukost, sen ska jag plugga lite, hörs senare!

Btw; min far är i Sydafrika nu, är jäklans avis på det nu när det ska snöa och allt här (vilket jag verkligen inte hoppas på)!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vilken gullig bild! Du ser ut som en liten flicka.... Oh yes, that's right: you are my little girl-:)

Jag måste bara berätta: Jag har blivit awarded av HP till månadens agent. Har fått ett fint certifikat och en magic cup-:) Det var en stor överrasking. Jag blev jätte-glad när HP plötsligt stod här med kamera och certifikat och allt. YEAHHH!!!!!!

2010-10-15 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0