i'm wasting away in my own misery

Godmorgon! Usch det är suuperkallt här! Ingen aning om hur många grader det är ute, men inne är det inte alldeles för varmt i alla fall. Elementen vill liksom inte bli lika varma som jag vill.. Tjocktröja och tofflor är grejjer! Jag sitter och kollar på nyhetsmorgon och äter frukost nu, skönt att få komma tillbaka till lite rutiner igen. Börjar dock senare idag än vad jag brukar, börjar kvart över nio. Men det är bra, för då hinner jag ringa till min psykolog i Hudik (har fortfarande inte fått respons från psykiatrin här i Sundsvall) och avboka tiden.. Känns så dumt att avboka, men jag kan inte skippa kursstarten. Ska bli kul att börja med filosofi, föreläsarna kanske är lite bättre än boken ;D

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du med-:)

2010-10-05 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0