in my dreams of paper flower, and candyclouds of lullaby

Hejhej! Nu är jag klar, har skickat in rapporten och kommit hem igen. Blev snuskigt irriterad i alla fall, för jag var nääästan klar med referenslistan, men då kom det en lärare och körde ut oss för att en klass skulle ha lektion. Fast inte ens hela rummet blev fyllt. Så jag fick sätta mig på bibblan och göra klart, lagomt irriterande. Men nu är det gjort. Det enda jag ska göra nu, fram till torsdag (eller om det var fredag..) nästa vecka är att jag ska läsa en av klasskompisarnas rapporter, som vi sedan ska opponera mot. Så några andra från min klass ska göra samma sak mot min. Blir läskigt, men ändå kul!

Hade gärna haft ett extrajobb nu, för då hade jag kunnat tjäna lite pengar fram tills dess.. Menmen. Undrar vad jag ska göra nurå? Beställa böcker till nästa kurs måste jag göra. Men det jag ska göra nu är.. ingenting! Tänker slappa hela kvällen så får jag se vad jag gör imorron (:


Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0