my everlasting flame, my dying star

Hallå! Dryyyyg dag i skolan, sista timmen hörde jag inte alls vad han sa föreläsaren, jag orkade inte lyssna- så himla tråkig att lyssna på. Och upprepade samma saker hit och dit, ingen röd tråd i det hela, bara en massa olika begrepp. Blä! Ämnet vetenskapsteori tycker jag är jätteintressant, men då lägger jag mig mycket hellre och läser Torsten Thuréns bok, som jag förövrigt tycker är helt värdelös. Så det är riktigt skönt att komma hem. Har ätit mackor nyss, sitter nu med en hederlig kopp vaniljté. Hann äta all frukt jag hade med mig, så jag lyckades hålla mig ganska pigg ändå som tur var xD Är jättesugen på att titta på en fantasyfilm eller nåt, bara för att komma helt bort från detta ämne. Kanske ska kolla på Sagan om Konungens återkomst på projektorn.. Ah, jag tror nästan det! Har ju kikat på de två första filmerna, bara en kvar. ^^ Och den är härliga tre timmar, så efter det läre jag ju vara bättre till lags i sinnet.

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

-:)

Kul att höra att din dag var lika dryg som min-:)

2010-10-13 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0