not even death could take me away from you

Hallå allihop! Hehe, skratta inte nu- men det blev ingen stan idag heller ;D Idag var det dock inte min tur att inte orka, men vi kände att vi tar det efter skolan nån dag när man ändå är på g och gör saker. Däremot har jag varit och handlat toapapper (kan inte släppa att det tar 40 minuter att gå och handla toapapper på närmsta ica...), och det är verkligen fint väder idag. Blev lite arg på migsjälv för att jag inte hade med mig kameran.. Kanske hinner ut en sväng sen.. Aja, nu ska jag ta itu med disken (den enorma disken) och sen ska jag typ sopa och lite sånt. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag hade ju kunna köpt toapapper på vägen hem. Och diskat ikväll eller imorn.

Men men. Längtar tills jag kommer hem ikväll och får vara hemma ett par dagar :)

2010-10-09 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0