should have picked the photograph it lasted longer than you

Hejhej! Har faktiskt gjort en hel del nu. Bestämde mig för att helt enkelt följa anvisningen på studiehandledningen, så kan det ju i alla fall bara bli rätt skrivet, sen kan ju självklart innehållet och sånt bli bajs. Men nu är det inte så mycket kvar, ska leta lite i böckerna efter något som kan styrka det jag har med i rapporten. Tack och lov för handledning med lärare imorron! Fast det är just därför jag vill vara klar med en kladd till imorron, som jag i och för sig kommer utveckla markant med orden när jag ska renskriva den, för då om det är något helt galet kan jag ju få hjälp med det där. Hoppas jag i alla fall på!

Nu håller Fredrik på med middag, det blir en köttgryta med äpplen, annanas, krossade tomater och paprika.. plus lite annat gott och ris till det. Hur gott som hellst blir det! Min mamma gör världens godaste grytor, ibland är det torkad frukt med i dem också. Fast Fredriks är inte helt fel heller. Haha, själv kommer jag nog aldrig lyckas med en gryta, jag suger på att laga mat. (x Man blir hungrig när man pluggar!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tack, snälla:)

2010-10-25 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0