somebody mixed my medicine

Hallå allihopa! Wii, känns som om jag inte uppdaterat bloggen på typ tre år eller så. Man känner sig som en zombie när man inte får kolla internet och så. Hehe. Men det var en väldigt trevlig helg i alla fall! Började ju med Hudik, fick en del bra tips till rapporten och kom en bit på vägen. Sen åkte vi till Ljusdal, träffade mor och far. Dock så hade pappas bagage försvunnit på vägen så jag fick inte se några bilder eller så från Afrika. Men det verkar som om lilla Emily kommer få följa med någon gång! ;D Hihi. Hur som hellst så slutade gårdagen med lilla Neija! Lillkissen, så sjuukt söt och gullig. Jättenyfiken och busig. Så liiten, haha. Svårt att tänka sig att Mitzi var så liten när vi hämtade henne. Mitzi var ganska bitter igår, men idag verkar hon mycket gladare. En buskompis. Tror nog att det tar någon dag till innan hon vänjer sig helt, men så är det ju.

Nu kikar jag på Gilmore girls och dricker kaffe, hurra! Några söta bilder på Neija tänkte jag bjuda på (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0