the first flower after the flood

Godmorgon! Guud så trött jag är idag, tack och lov att vi är lediga. Var jättetrevligt i Hudik igår, men det var mycket mindre trevligt att åka hem, det var jättetjock dimma- det kändes som att stirra in i en vägg. Så det tog tid att åka hem, och imorse tänkte jag kliva upp vid nio eller så för att skriva mitt CV (he, nej har inte gjort klart det än), meen då var det omöjligt att kliva upp- men nu är jag uppe! Och nu ska jag börja på CV:t, och det ska bli så sjukt bra! :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

-:)

Låter som samma mur som här. Tjock, fuktig, äcklig dimma. Slösade bort 20 minuter av min tillvaro med platttången - 1 minut i ärtsoppan förstörde hela den grejen-:)

Lycka till med CV-et. Vi hörs säkert till helgen. Jag ska vara själv från och med söndag och 2 veckor framåt. Alltså själv med Tiger-:)

2010-10-08 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0