this is the last time, you get to be mine

Hejhej! Puuh, hemma igen sen en stund tillbaka, har ätit lite. Druckit kaffe och ätit lite nybakad chokladkaka. Mumma! Blev så himlans intensivt idag när vi pluggade, det blir så mycket liksom. Just det att allt du säger ska du kunna referera till, böcker, författare och så vidare. Så till exempel om jag säger "snön är vit" så måste jag kunna referera till det. Det är det som är det jobbigaste, om man bara fick tänka fritt så hade det varit en enkel match. Hur som, imorron ska vi ha seminariumet där vi ska diskutera fallen i mindre grupp, blir säkert kalas. Nu tänker jag intensivt plugga några timmar, ska nämligen hitta referenser till det vi skrev upp som stöd ord, och om jag hinner ska jag börja hitta lite om rapporten jag ska skriva. Meen, det orkar jag nog inte ikväll, så ah. Back to work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0