we're not gonna fall

Hallå! Hihi, har varit iväg och simmat, och jisses vad jag är otränad alltså! xD Kändes helt sjukt att använda kroppen för motion, har inte gjort det på nästan tre år. Eller ja, två och ett halvt är det väl. Innan jag slutade träna var jag.. låt oss säga riktigt vältränad, tränade runt tio timmar i veckan, och så nu bah! Orkar simma i tio minuter, sen är jag helt slut. Haha, bra där ;D Men, någonstans måste jag ju börja. Skönt var det verkligen, men ännu skönare att komma hem igen. Hade tänkt diska, men det får glatt vänta till imorron. Soffhäng på obestämd framtid är det som gäller nu, och maaat! :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

LOL-:)

Känner igen det där-:)

2010-10-01 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0