where ever i go, what ever i do, all i can think of is you

Hallå! Pööh, klockan är ju bara halv tre, men det känns som om den ska vara typ fem eller så. Skolan gick bra, vi gick igenom uppgiften och så. Haha, min mage började kurra som faan, inte bara en kort stund ni vet som det brukar, utan alltså jättelänge. Haha, var sjukt pinsamt :D Och efteråt bar det ner på stan i kylan, lämnade CV:n på typ sju eller åtta affärer. Sjuukt pinsamt. Men jag måste verkligen ha ett jobb. Så det är väl bara att hoppas, och om jag inte hör något får jag söka mer. Nu är jag i alla fall hemma, har ätit lite mat och ska nog ta och vila en stund innan jag börjar läsa mer Vetenskapsteori. Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0