you think that i can't see what kind of man you are

Godkväll! Har just kikat på Idol, och jag måste säga att jag verkligen tycker att Elin är bra, alltså. Jag lyssnar på Pink lite då och då, när jag är på ett bestämt humör- typ, tänka tillbaka och känna samma känslor som jag gjorde för tre år sedan, och jag tyckte att Elin gjorde "I'm not dead" sjukt bra! Satt med världens gåshud :D Haha. Och när Alice sjöng "Misery Business" blev jag på Twilight humör, sådär magiskt, drömmande, skrämmande, kärleksfullt och så vidare. Så jag ska kika på Twilight :D Mysa ner mig under täcket med Mitzi och kolla på Edward och Bellas outgrundliga kärlek ^^ Ha en bra fredagskväll! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0