a beautiful mind

Hejhej! Har just kollat klart på en otrolig film, sitter och gråter lite för migsjälv faktiskt. Filmen heter A beautiful mind, som handlar om John Nash's liv, det går inte riktigt att förklara mer än att han är schizofren men lärde sig att skilja på hans verklighet och "verkligheten", och han vann nobelpriset. Helt otrolig film. Alla borde se den! Dessutom så spelar Russel Crowe huvudrollen, en av mina favoriter. Han gör den här filmen otroligt bra också. Riktigt bra film.

Nu tror jag att jag ska typ.. kolla på tv eller nåt, höhö. Eller ta en powernap, sov ju inte så mycket inatt eftersom att de kom imorse och väckte mig. Pluus att jag inte kom hem förrän strax efter tre. He. Så ja. Äh, vi får se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

A Beautiful Mind är en av de bästa film som Hollywood har skapat. Den är fantastisk. En måste-se film. Förstår att du grät. Det gjorde jag också....

2010-10-01 @ 08:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0