beverly hills

Hallå! Nu är jag hemma igen, tog runt två och en halvtimme att skriva en rapport på 2 sidor + en referenslista. Haha. Kuul. Uppgiften gick ut på att ha fotograferat tre bilder som är hälsofrämjande för mig, sedan hitta stöd för det i litteraturen eller artiklar, reflektera lite kring detta samt att placera detta på vår patient. På två sidor. Jag har tur om jag får E alltså! Jag siktar på A, men att skriva så kortfattat och få högsta betyg är inte min starka sida, jag vill skriva mycket och utförligt och riktigt djupgående. Men nu är den klar, så nu sitter jag och tar det lugnt en stund, kikar på Beverly Hills, dricker kaffe och äter jordgubbskräm. Hälsa indeed :D

Haha, vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det kommer att gå jätte bra! Det vet jag!

Du är så duktig!

2010-09-20 @ 15:37:12
Postat av: Mammsen

Det blir kanonbra! Det är jag helt säker på. Vet att du är bäst-:)



- Skicka hit lite jordgubbskräm till mig ock. Jag behöver det.... suck



Not my day today kan vi ju konstatera

2010-09-20 @ 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0