can't figure it out

Hallå! Det som är lite dumt nudå med att vara ensam är att jag tänker alldeles för mycket då. Det måste jag sluta göra, hö. Så enkelt är väl det. Näää, inte direkt. Känner att jag är på lite dryghumör, haha. Passande. Funderar på att ringa ett jobbigt samtal ikväll. Eller det kanske inte alls blir jobbigt, men jag föreställer mig att det blir lite jobbigt. Jag hatar att prata i telefon, egentligen. Så bara där blir det jobbigt. Men, you gotta do what you gotta do, right? Håller på att kolla på film, men den var inte så bra som jag trodde, så jag liksom kollar.. pausar och gör annat, kollar.. pausar och gör annat. :P Robin Hood, vilket gör mig lite ledsen för Russel Crowe är en av mina favoriter, men. Jajajaja. Ska komma ihåg att skriva en kostplan till vår patient, och en kortis om schizofreni. Och ringa. Japp. Hörs lite senare kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0