full steam spacemachine

Godmorgon! Klev upp lite tidigare idag för att duscha, riktigt skönt. En varm dusch gör verkligen susen när det är kyligt på morgonen. Äter lite frukost nu och kikar på nyheterna. Ska snart börja torka håret och sånt, göra kaffe och sedan bege mig ner på universitetet för föreläsning- "Hälsa ur ett helhetsperspektiv" eller någon sånt. Kul kul kul! :D Undrar när vi börjar med grupparbetet.. det ska vara klart om typ två veckor. Men ja, det blir nog nu om dagarna. Hur som. Äta frukost, nyheter. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Fina bilder. Jag tycker om ritningen. Den är superkul! - Men M-påse!?! tststs-:)



Måste bara berätta vad Tiger gjorde i går: Du vet, din pappa är världens sämsta pädagog. Nu kan vi då konstatera, att han även är en taskig katt-psykolog.

Jag satt och lyssnade på musik. Jättehögt - Manson och Muse och sånt där trevligt nostalgisk mysigt. Tiger i fönstret och lite ut och in i rummet. Sen försvann han ett bra tag. Då kommer arga farbrorn och kräver att jag ska stänga för musiken för att "min katt är stygg i köket". - Och vad har Tiger då hittat på för kul? - Jo, så klart. Blivit sur för att arga farbrorn stängde dörrn till köket och därmed känslan av gemenskap. Så vad gör en liten klok katt - för att påpeka hur sårande den attityden är? - Sätter sig på golvet och bajsar riktig mjuk bajs - och sen letar man upp mammsens morgontofflor och startar sin egen lilla pulk-backe. Bajs är lika bra som snö, eller hur!?!

HAHAHAHA - Jag tycker min lilla Tiger är smart i skallen. Pappsen var inte lika road kan jag säga-:)



Puss o kram

2010-09-02 @ 08:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0