heartache syndrome

Hm, jag hade tänkt ut värsta jättebra att skriva, men nu när jag väl sitter här så kommer det ingenting. Vad ska jag säga? Pendlar mellan att vara riktigt trött, glad, pirrig, fundersam, osäker, förvirrad.. och ja, typ alla sånna känslor. Jag måste utgå från migsjälv, vad jag vill och vad som får mig att må bra. Eller hur? Jag brukar alltid säga "i slutändan är det migsjälv jag ska leva med, ingen annan". Och så är det ju. Någonstans måste jag börja, om den ena eller andra ändan är rätt vet jag inte, det märks allt eftersom. Antar jag. Ännu en lördag åt funderingar och tankar hit och dit. Börjar bli trött på det nu.


Kommentarer
Postat av: kaj

vi får gå ut snart o bara släppa loss (; <3

2010-09-20 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0