how funny it is

Hallå hallå! Äh, jag följde med till Hudik ändå. Åkte till skolan och hälsade på, shit vad jag saknar lärarna och min gamla klass. Men, jag tror faktiskt att det kommer bli lika bra på Miun, faktiskt. Det är liksom dax att göra något annat, även om jag alltid kommer minnas min gymnasietid med otrolig glädje. Gick på stan här (överstökat på typ en halvtimme) och blev en tröja rikare. Yay. Tänkte visa den sen, men det går ju inte nudå när jag är här. Just nu ångrar jag mig lite, för jag har absolut inget att göra. Känner att jag hellre hade varit hemma och myst ner mig i soffan med en bra bok eller så..... Jaja. Blir en sen kväll idag antar jag.

Men, ja.. Ni får helt enkelt vänta till ikväll med att se prylarna jag köpt idag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0