i don't want to be a murderer

Hallå! Lång dag idag, och då stack jag och tjejerna ändå tidigare från skolan- den sista föreläsaren var sjukt tråkig och attityden var verkligen att det hon säger är rätt. Så det orkade vi inte med. Men första föreläsningen imorse var bra, omvårdnadsprocessen. Väldigt givande, faktiskt. Vi gjorde även manuset, eller vad vi ska kalla det för, till rollspelet. Brabra! Nu är jag hemma, skönt som sagt. Blir ensam ikväll, ärligt så känns det ganska skönt. Bara ta hand om migsjälv, jajemensan. Hehe. Men nu ska jag ta och spela lite en stund, tror jag.. (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

...jag har huvudvärk.... Black holes and Revelations!

2010-09-16 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0