i think of love, it feels like fire

Hallå! Jaa, hemma sen en stund tillbaka nu. Var jättetrevligt att träffa gruppen, känns jättebra! Och jag trivs så bra med dem också! :D Kunde inte riktigt göra så mycket för att vi inte kunde komma ut på internet, så vi får helt enkelt försöka göra så mycket som möjligt själv och sen sammanställa allt på måndag. Men det blir nog bra det med! Träffade Mia en stund med, hurra! :D Ska träffa henne på fredag igen. Blir kalas! Nu sitter jag och tar det lugnt ett tag bara, sen ska jag ta och plugga lite. Tänkte inte göra så jättemycket idag, utan göra nästan allt imorgon så jag kan vara ledig resten av veckan. Men ja, om jag kommer in i det är det ju dumt att sluta. Vi får se helt enkelt!

Nej, hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0