i wanna dance with somebody, dance dance dance

Hallåååå! Askul kväll igår, det måste jag börja med att säga! Hallelujah för fint folk som vet hur man piggar upp Emily. Var inte så jättemycket folk, alldeles lagomt. Umgicks med Mia hela dagen för att sen vid halv elva ungefär dra oss ut på bockarna. Anton var ju där, såklar ;D Haha. Dansade till stängning, vilket var grymt kul, sen åkte jag hem helt enkelt. Och imorse, klockan åtta ringde det på dörren. Jag ramlar ur sängen, försöker pilla bort sömngubbar ur ögonen, hitta byxor, hitta glasögon (vilket jag gav upp), och tillslut öppnar jag dörren. Där står det en gubbe som säger "Jag behöver komma in i din lägenhet." Ööh. Jag svarar "För att?" Och där kommer han väl på att han glömde presentera sig, och det visade sig att han jobbar åt Mitthem och ska fixa värmen i trapphuset. Hö.

Så, nu springer det killar in och ut ur lägenheten, Mitzi är galen efter en torkad torsk och jag försöker smälta att gruppuppgiften blev GODKÄND :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Låter som att du hade kul. BRA!-:)

Grattis till godkännandet. Bra jobbat, helt enkelt-:)

2010-09-30 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0