i will turn myself around

Hejhej! Blev en riktigt kort dag idag, vi var klara kvart över tio eller så. Ganska dålig föreläsare, jag har verkligen blivit bortskämd med mina gamla lärare som var super på föreläsningar. Men det var mycket jag hört idag, nästan allt hade jag haft i Ledarskapen så det var mest repetition. Men det är ju alltid bra det med. Hon föreläste om Freuds olika teorier (bara i stora drag) och sen pratade hon lite om kriser, vilket jag också hade i Ledarskapen. Menmen. Upptäckte att jag och Jannica har ganska mycket gemensamt på djupare plan också- skönt att kunna prata med någon liksom på riktigt. Tankar och så- gillar henne bara mer och mer! :D Höhö. Nej, jag ska spela lite Wow nu, hoppas på att min skolböcker kommer idag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vilken tid i mörra?

2010-09-03 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0