night is the new day

Hallå! Har typ just vaknat nu igen, låg och läste True blood och lyckades somna ganska bra. Skönt! Blir verkligen trött nu för tiden sen skolan började, inte för att det är så krävande- det blir bara så mycket att bearbeta på något vis. Har mycket som snurrar i huvudet, bland annat skolarbetet. Men det är sjukt kul och jag är fortfarande lika peppad, så det gör ingenting att jag blir lite trött. Är ledig imorron med, vilket verkligen är skönt. Funderar på om jag ska åka in till Hudik, men jag kan inte riktigt bestämma mig :P Haha. Åka med Fredrik ner när han ska jobba.. Kan ju ta med så jag kan plugga också, brukar inte finnas så mycket att göra där de senare timmarna innan de stänger.

Jaja, det kan jag ta imorron ^^ Ska snart kolla på Idol, göra té och mysa ner mig i soffan. Jag och Mitzi har passat på att ha lite kvalitetstid också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0