not worth waiting for

Godmorgon! Hääärliga fredag, lediga fredag! Haha. Riktigt skönt att inte behöva kliva upp vid sex idag, det måste jag erkänna! Dock så ska jag träffa tjejerna vid elva, ryktades om att det skulle bjudas på bullar. Haha :D Men det vi först och främst ska fokusera på är att öva lite på vårt rollspel, USCH vad jag inte tycker om att medverka i sånt! Men måste vi så måste vi. Det jag ska göra lite fort nudå är att skriva lite kort om schizofreni och en kort kostplan, gjorde aldrig det igår. Nu är kaffet klart, dessutom. Jäkla tajming!

Ha en bra dag, så hörs vi mer sen! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallo Sessan!

Hoppas du får en riktig trevlig dag - med eller utan rollspel. - Ta det som en kul grej bara. Det är inte så farligt-:)



Dagens Tiger:

Tycker det är så jäklans mysigt att det är fredag. I morgon ska jag bada och ha ordnat klor. Och gosa hela dagen!



Puss o kram

2010-09-17 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0