of course, duuh

Hallå! En tråkig föreläsning kan vi ju konstatera- men jag lärde mig något i alla fall. Hade hört en del av det hon pratade om, men det var mycket nya termer och sånt som jag inte hört förut. Givande! Kort dag. Känns lite dumt att jag inte kan använda tiden nu till att plugga, men jag har varken fått mina böcker eller fått uppgiften eller nåt, så ja.. En lugn eftermiddag och kväll blir det. Har suttit ute när jag kom hem, Mitzi var med hon också. Det tyckte hon om! (: Haha, och gissa vad jag hade fått hem idag? Röstkort. Yay. Suger stenhårt att jag inte får rösta i riksdagen, men så är det väl. Får väl rösta till landstinget och kommunen istället. <:

Nää, tror jag ska ta och kanske läsa lite nu faktiskt. (: Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag har också fått röstkort. Vill bara ge min röst till riksdagen - och det får jag inte, så vi skiter väl i det då. Hrmph!

Hopps du får en trevlig eftermiddag och kväll. Här är det på tok för många muppar för min smak i dag-:)

2010-09-02 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0