our day off, but whatever

Godmorgon! Jag har just ätit frukost nu, en god stor frukost; vaniljfil med rågfras + en knäckebrödsmacka med ost + annanas + annanas/ apelsinjuice och en kopp kaffe! Muumma :D Idag (och resten av veckan) är vi lediga från skolan, men snart ska jag bege mig ner på stan för att träffa min grupp. Vi ska göra ett manus till rollspelet vi ska göra, lägga upp en behandlingsplan för vår schizofrena patient och förhoppningsvis kommer vi skriva klart nästan hela rapporten. Vi ska träffas på Waynes, tänkte satsa på en chai latte där! Haha. Och sen så kommer Mia till Sundsvall, så jag hoppas verkligen jag hinner träffa henne också!

Nej, jag ska kika lite på nyhetsmorgon och dricka upp kaffet innan jag ska börja sminka mig och så. Ha det bra, så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hoppas du njuter dina lediga stunder-:)

Cheers!

2010-09-08 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0