the days has turned to years

Godmorgon! Är supertrött idag, orkar knappt lyfta händerna. Höhö. Fattar inte riktigt varför, men. Sov kanske inte så bra. Nu ska jag strax äta frukost i alla fall, och kolla på nyheter. Börjar tidigt idag med, det är Psykiatrins dag idag, så det kommer behandlare, skötare, läkare, f.d patienter och så vidare idag och ska föreläsa och berätta. Ska bli väldigt intressant. Dock så slutar vi fyra idag, blir lite jobbigt med mat då. Får ta med frukt.

Hur som, så är den här dagen lite speciell för mig; för fyra år sedan när jag gick i nian, blev jag hemplockad från skolan runt det här datumet, vi blev jättemobbade, jag var jättedeprimerad, var på god väg ner i anorexin, och så vidare. Men just den här dagen, var liksom pricken över i:et då min farfar dog. Så idag skänker jag honom en tanke. <3

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Just precis. Så är det. Farfars dödsdag. Jeg savner ham stadig. Han var et klogt menneske. Havde oplevet alt. Jeg skulle ville have 94 års erfaring med mig i bagagen lige nu. Jeg vil gerne kunne resonere mere roligt i tanken end jeg kan. Jeg gör mit bedste. Men der mangler stadig noget.

Se nu til at tage med en mellemmad. Frugt er godt, men en klapsammen-mad med påläg giver dig en ekstra kick-:)

Tiger mjaver och hilser-:)

Puss o kram

2010-09-15 @ 08:23:50
Postat av: Fredrik

Aaw!

Jag skänker dig en tanke så kanske det känns lite bättre.

Vi ses ikväll!

2010-09-15 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0