this passion of mine

..Hejhej! Nu sitter jag hemma, mamma och pappa har åkt och Fredrik har åkt iväg till Ljusdal för att festa lite. Kände att jag inte alls är på humör för att festa.. i Ljusdal.. Höhö. Anyhow, jag och mamma gick runt en sväng på stan (efter att vi börjat med en fika med pappa och Fredrik också), jag handlade ett vitt linne, helt plain och en tröja med puffärmar. Typ vit-beige randig. Sweet <: Seeeen så köpte jag ett par skor också, är helt kär i dem, haha. Fodrade är dem också, så jag kommer kunna ha dem hela vintern hoppas jag. Dagen avslutades på Waynes, myysigt värre!

Nu ska jag ta och dricka kaffe och mysas med Mitzi, men jag tänkte vara snäll och visa skorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0