thrown down upon the earth

Hej hej! Mjaa då är jag hemma igen. Vi fick gjort en hel del idag, det känns bra. Skrev ner en kladd på det som skulle vara med, så skulle en av tjejerna renskriva när hon kom hem. Det var väldigt snällt av henne :D Och, lyckades ragga till mig några simkompisar, hallelujah :D Är riktigt peppad på att börja simma. Alltså bara ta det jättelugnt i början, men sen allteftersom klara mer och mer. Antar jag. Kanske hinner nästa vecka? Skulle vara skönt.

Nu är jag i alla fall hemma, tänkte ta någon timme ledigt och sen sätta mig med nästa uppgift, som dock ska vara inlämnad nästa fredag- har en bra stund att göra den på, med andra ord. Det är bra, så har jag mycket tid och kan finslipa och så på den. Plus att jag ska kika igenom böcker till nästa kurs.. Hörde att det ska vara fem böcker, och inte bara de två som jag hittade. Inte bra. Men det löser sig. Nu ska jag kika runt på nätet, kanske ta en powernap och läsa lite. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0