we fight life with life

Hallå! Har en kort liten paus just nu, sitter i en datorsal och dricker kaffe och äter macka. Är hungrig som en gnu alltså! Och jag (vi) var så nervös inför rollspelet, och när jag är vervös blir jag jättehungrig. Haha, konstigt egentligen. Men i alla fall, det gick superbra på rollspelet för oss idag, vi fick jättebra feedback av läraren och vi var pålästa i så många olika ämnen kring patienten, så oavsett vad de andra frågade hade vi ett svar. Superbra gick det! Så nu är det överstökat, och jag ska göra klart den sista uppgiften, för att sedan vara ledig tills på tisdag. Sweet!


Kommentarer
Postat av: Ida Asterlund

Va roligt! :) Kommer ihåg när vi gjorde det förra året, fan va pirrigt de va ;D

2010-09-28 @ 14:23:39
Postat av: Mammsen

Kul att höra! Där ser du! Du kan!

-:)

2010-09-28 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0