whatever it takes

Hallå! Blev till en ganska kort dag idag med, ändå. Orkade inte med föreläsningen som skulle hålla på till fyra, det var liksom inte något jag inte redan visste. Så vi gick hem. Men idag var det i alla fall psykiatrins dag, och det kom folk från många avdelningar och informerade lite. Jag blev sjukt taggad på avdelning 52 a, som är människor mellan 18 och 45 år, bland annat människor med grova ätstörningar hamnar där, men även bipolära, maniska, depressiva, självskadare och så vidare. Liten blandning av allt det jag är intresserad av, men jag blev väldigt intresserad av rättspsyk också. Tur att vi inte har praktik förrän vecka 13 ;D Haha. Nu ska jag kika på Oprah och äta lite lunch! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0