i know deep inside, all that's done's forgiven

Jag är arg. ARG. Inte ofta jag blir arg, men nu är jag riktigt ARG alltså. Ungarna som bor här stod och slog med badminton rackert på köksfönstrena. Jag kollade på dem när de gjorde det, och så gick jag ut och bad dem att sluta och nu sparkar de grus och skit på fönstrena istället. VAD FAN GÖR DERAS JÄVLA FÖRÄLDRAR? Vad är det för fel på människor som låter sina barn vara ute och hålla på så här sent? Vi pratar barn, inte tonåringar eller nåt, utan småbarn. Synd att klockan inte är mer då hade jag kunnat ringa securitas, men på måndag ska jag ringa Mitthem igen.

Bjuder på en låt som i alla fall har en lugnande effekt.




Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv, Jag tackar bra att du, bara lite trött och jag har hicka haha.

Vad gör du?

2011-04-09 @ 20:37:50
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Tycker du ska klaga till Mitthem OCH göra din plikt o ringa socialtjänsten. Something is rotten när små-barn är ute ensamma på kvällarna.

2011-04-09 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0