i was nowhere near ready when all it ended, so i hoped we could find a new day, cannot live without you

Heej! Jag måste bara säga att JAG ÄR FÖRBANNAD idag, för tydligen går det inte att göra legg hos banken längre heller för att jag inte har något giltigt, och jag kan ju inte gå till polisen. Så jävla värdelöst! Fattar ni, det måste gå via skatteverket, och med min tur kan jag säkert inte göra det där heller av någon anledning. Gaaaaargggh! Och jag ska sätta mig och plugga, hrmpf. Måste nog säga att jag skjuter på det till ikväll så jag kan släppa det här och inte tänka på ATT JAG INTE HAR NÅGOT LEGG, blääääh.

Oprah har en intervju med J.K. Rowling, författarinnan till Harry Potter böckerna. Så nu blev jag ju supersugen på att kolla på en av filmerna, böckerna är ju hundra gånger mycket bättre men. Faktiskt så var det hennes böcker som fick mig in på läsning överhuvudtaget, så den serien är viktig för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0