all my life i've been good, but now i don't really care about if you love me, if you hate me

Hallå! Har just kommit hem igen, gick riktigt bra idag :D Haha, läraren var sjuk så vi fick dela in oss själva i små grupper och det var ju perfekt för då kunde vi tjejer vara en grupp. Blev hur bra som hellst ;D Vi hann med att planera olika grejjer, prata om allt möjligt och sist, men absolut inte minst; skriva klart till de frågor vi fick. Haha, blev en bra dag om ni frågar mig! :D Sen innan Fredrik skulle iväg på möte inför turnén så fick jag och Sofia och Emmelie skjuts till stan och jag hämtade mitt piercingsmycke. Så nu ska det pillas! Plus att jag frågade vad det kostar att tatuera sig där, och 1000 kronor/ timme. Det är ju hur bra som hellst! Så nu ska jag nog beställa tid till om någon vecka bara, för jag ska börja med att göra mitt och Vickies namn i svart bara. Enkelt och fort. Längtar verkligen! Hihi, men nu ska jag försöka byta smycke.. Ni får väl se sen om jag lyckades eller inte ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0