all the torment and the pain leaked through and covered me

Hejhej! Det är jättefint väder ute nu, verkar inte vara superkallt heller. Är jättesugen på att ta en promenix, men jag känner mig fasiken febrig, eller som om jag håller på att bli febrig. Om ni fattar. Så jag stannar nog inne istället >:

Fast jag hade velat ner på stan, årets älskade bokrea börjar ju idaag ju! Vill verkligen ha lite nya läsböcker, inte "skolböcker", var längesen jag köpte sånna böcker. Så på fredag ska jag definitivt ner på stan och gå på jakt efter bra fantasy böcker, vem vet det kanske finns Niklas Krogh böcker som vi inte har än? Eller Terry Pratchett? Eller ska jag fortsätta på Narnia serien? Eller, jag såg på cdon att Saga Borg har kommit till Sverige, hon är bra! Hos mina föräldrar står en bok med henne som jag bara har läst hälften av, för den är på danska och när jag köpte den så var min danska inte lika bra som idag, men hon är sjukt bra. Eller så kanske det blir någon bra självbiografi? Eller en chic-lit? Finns ju så myyycket! :D

Undrar om jag inte ska göra en kopp té till och lägga mig och läsa den där boken som ska vara klar tills tisdag. Tror nästan det. Hoppas att ni får en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Funderar också på bok-rean, men jag måste nog ta det lite försiktigt med pengarna. Tandläkaren kommer ju att kosta muchos monetos.... BÄHHHH.

Om du har feber ska du inte ut o promenixa. Då är det bara att stanna i sofan med kisserna o remoten.

Puss o kram

2011-02-23 @ 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0