are you strong when you’re with him, the one that’s placed you above us all

Godmorgon! Idag är det freeeedag, vilket betyder att Fredrik kommer hem imorron! :D Wii vad jag längtar! Han är på Gotland idag för den officiella premiären av teatern, så det blir en lång väg hem imorron. Glöm inte bort att följa hans blogg också! (:

Hur som hellst så är jag sjukt hungrig nu, så jag ska ta och göra frukost och coffee, sen ska jag börja skriva in kladden från tentan på datorn, det tar nog inte alldeles för lång tid. Sen är jag nog fanimej klar! Ska till Karima sen och plugga en sväng igen, så då ska jag se om jag missat något eller så, annars är jag klar. Skönt! Hihi, och sen ska vi stanna kvar där och vina lite, blir hur bra som hellst det! :D

Well well, ha en bra fredag så länge så hörs vi senare! (:


Kommentarer
Postat av: Fredrik<3

Ja, det blir en lång väg imorn. Vi början kl 06.30 och är i Sundsvall runt kl 16.00. Vi ses då! :) <3

2011-02-18 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0